۹ آذر ۱۳۹۵، ۸:۵۷

دبیر جشنواره تئاتر کودک به مهر گفت:

مدرسان اروپایی کارگاه برگزار می‌کنند/ ۲ چهره خارجی در هیات داوران

مدرسان اروپایی کارگاه برگزار می‌کنند/ ۲ چهره خارجی در هیات داوران

بنابر اعلام دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، ۲ هنرمند صاحب نام اروپایی در هیأت داوران این دوره از جشنواره حضور دارند.

شهرام کرمی درباره برنامه ریزی های انجام شده برای بخش بین الملل جشنواره بیست و سوم تئاتر کودک و نوجوان به خبرنگار مهر گفت: در این دوره سعی کردیم تعامل خوبی برای حضور گروه های خارجی داشته باشیم و در کنار ۱۰ گروه نمایشی خارجی حاضر در بخش بین الملل، امسال نیکولاس مالماکرونا رییس اسیتیج سوئد و سالواتور کراماسوره نویسنده و کارگردان ایتالیایی و رییس کمپانی تئاتر لچه در هیأت داوران جشنواره حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین قرار است چند مدرس اروپایی از کشورهای لهستان، فرانسه و آلمان کارگاه های موضوعی را برای بیش از ۴۰۰ هنرمند حاضر در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار کنند.

دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در پایان با اشاره به حضور چهره های بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در این دوره از جشنواره، اظهار کرد: امسال مدیر چند کمپانی تئاتر از جمله رییس اسیتیج کنیا، رییس یکی از انجمن های فعال تئاتر کودک و نوجوان ترکیه، رییس یکی از فعال ترین گروه های تئاتر کودک و نوجوان الجزایر و چند هنرمند از کمپانی های فعال تئاتر کودک و نوجوان آلمان، فرانسه، ایتالیا و آمریکا، مهمان جشنواره بیست و سوم هستند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢١ تا ٢٧ آذرماه سال جاری در همدان برگزار می شود.

امسال مهمانان خارجی جشنواره از کشورهای کره جنوبی، چک، روسیه، استرالیا، سوئد، ایتالیا، ترکیه، لهستان، آلمان، فرانسه و آفریقای جنوبی به همدان می‌آیند.

کد خبر 3836103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha