۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۱

با حضور پرشور مردم:

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در زاهدان تشییع شد

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در زاهدان تشییع شد

زاهدان - در سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان مهرشهر زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام پیش از ظهر امروز از مسجد ابوذرغفاری محله مهرشهر تا بوستان شهدای گمنام مهر شهر زاهدان تشییع شد.

این مراسم همزمان با سالروز رحلت جانکاه رسول مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت جانگداز سبط اکبر پیامبر، امام حسن مجتبی (ع) و در میان حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار نیز شب گذشته در مهدیه شهدای گمنام زاهدان برگزار شد.

بر طبق این گزارش در سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) استان سیستان و بلوچستان میزبان ۱۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شد که دو شهید صبح امروز در شهر نوک آباد خاش از ورودی این شهر تا بوستان شهدای نوک آباد تشییع شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز صبح امروز در شهرستان زابل برگزار شد که یک شهید امروز و پیکر مطهر دو شهید بزرگوار دیگر نیز روز سه‌شنبه ۹ آذرماه در زابل تشییع و خاکسپاری می شود و پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دیگر نیز روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر علی اکبر شهرستان هامون واقع در منطقه سیستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

کد خبر 3836109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha