۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶

استاندار بوشهر خبر داد

اجرای طرح نخلستان در استان بوشهر/ نوسازی ناوگان حمل و نقل دریایی

اجرای طرح نخلستان در استان بوشهر/ نوسازی ناوگان حمل و نقل دریایی

بوشهر - استاندار بوشهر از اجرای طرح نخلستان در استان بوشهر خبر داد و گفت: ارتقای بهره‌وری نخیلات در استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های مهم در استان بوشهر است که تلاش داریم حمایت ویژه‌ای از کشاورزان داشته باشیم.

وی از اجرای طرح آبیاری نوین در نخلستان‌های استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در راستای ارتقای کشاورزی در نخیلات استان بوشهر، طرح نخلستان در مزارع نخلستان استان بوشهر اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در پرورش آبزیان، خاطرنشان کرد: تقویت ایستگاه‌های برق و خطوط انتقال پرورش‌دهندگان میگوی استان بوشهر در دستور کار است و طرح‌های برق‌رسانی اجرا می‌شود.

وی از ارائه لایحه اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها خبر داد و بیان کرد: دولت ۱.۵ میلیارد دلار برای اجرای طرح اشتغال‌زایی روستائیان تصویب کرده است.

سالاری با اشاره به نقش بسیار مهم تصویب این طرح در توسعه اشتغال روستائیان، ادامه داد: اشتغال پایدار روستائیان یکی از برنامه‌های دولت است که باید از ظرفیت‌های مناطق عشایری و روستایی استان به خوبی استفاده شود.

وی از تلاش ویژه برای حل مشکلات جانبی دریانوردان و ساحل‌نشینان استان بوشهر خبر داد و افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل دریایی استان بوشهر نقش مهمی در کاهش مشکلات خواهد داشت.

کد خبر 3836756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha