۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶

هم اکنون و از طریق ویدئو کنفرانس؛

طرح آبرسانی شهدای گمنام بسطام شاهرود توسط رئیس جمهور افتتاح شد

طرح آبرسانی شهدای گمنام بسطام شاهرود توسط رئیس جمهور افتتاح شد

شاهرود - پروژه آبرسانی به ۲۳ روستای بخش بسطام شاهرود موسوم به شهدای گمنام همزمان با ۶۲ پروژه آبرسانی در چهار استان از طریق ویدئو کنفرانس توسط حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آبرسانی شهدای گمنام شاهرود با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان و با تجهیزاتی مانند سه خط انتقال، سه مخزن، شش فشار شکن و قابلیت آبرسانی به ۲۳ روستا همزمان با بعدازظهر پنج شنبه و توسط رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

این پروژه از سال۸۳ آغاز و در دو مقطع به دلیل عدم تخصیص اعتبارات متوقف شد تا در نهایت با تخصیص اعتبارات لازم، این پروژه همزمان با ۶۲ پروژه آبرسانی در چهار استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس توسط دکتر حسن روحانی رئیس جمهور افتتاح شد.

استاندار سمنان در خلال افتتاح این طرح بزرگ آبرسانی و در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه برای این پروژه در مجموع ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: آب یکی از مهمترین دغدغه های استان خشک سمنان است که امیدواریم این طرح بتواند بخشی از نیاز آبی مردم بخش بسطام را برآورده سازد.

محمد رضا خباز همچنین بیان داشت: امروز بخش بسطام شاهد افتتاح یکی از مهمترین پروژه های تاریخ انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس است که می تواند منشاء تحولات خوبی در منطقه باشد.

بازدید از خط انتقال آب در زمره دیگر برنامه های مسئولان استانی در پروژه آبرسانی شهدای گمنام شاهرود است.

این پروژه در سه کیلومتری غرب روستای قلعه نوخرقان قرار دارد و در مسیر خود روستاهای قلعه نو خرقان، میغان، الیکاهی، حسین آباد، کلامو، قلعه آقا عبدالله، گلستان و ... از توابع شهرستان شاهرود را پوشش می دهد.

کد خبر 3837955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha