۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بهزیستی کیش به ادارات زیرمجموعه بهزیستی تهران پیوست

بهزیستی کیش به ادارات زیرمجموعه بهزیستی تهران پیوست

کیش - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارتقای اداره بهزیستی کیش خبر داد و گفت: با توجه به فعالیتهای رو به رشد بهزیستی کیش با هدف استاندارد سازی خدمات به ادارات زیر مجموعه استان تهران پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از بهزیستی کیش، علی ربیعی در مراسم افتتاح ساختمان بهزیستی کیش بیان داشت: تعامل و همدلی مدیران و روحانیون و انسجام ذهنی این دو گروه در جزیره کیش منشاء برکات فراوانی برای جامعه بوده است و سبب شده تا روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی در افراد تقویت شده و در سطح جامعه نمود آشکار داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از ارتقاء اداره بهزیستی کیش خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت های رو به رشد بهزیستی کیش و تلاش مسئولان برای ارتقاء این اداره با هدف استاندارد سازی خدمات ارائه شده به جامعه هدف، روند پیوستن بهزیستی کیش به ادارات زیر مجموعه استان تهران انجام شده و موجب خوشحالی است که در نخستین روز از ماه پر برکت ربیع الاول و همزمان با گشایش ساختمان جدید بهزیستی کیش این خبر مسرت بخش را به ساکنان این منطقه اعلام کنیم.

دکتر علی اکبر ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد  گفت: نظریه دولت سالاری و در اختیار گرفتن تمام ابزارها توسط دولت برای حل کامل مشکلات جامعه سال هاست که مطرود شده است و در دهه های اخیر در تمام دنیا افراد جامعه و نهادهای مختلف خود تلاش می کنند تا در زمینه های مختلف مشکلات جامعه و محیط زیست را برطرف کرده و به نیازمندان و افراد کم توان کمک کنند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اشاره به اینکه در آموزه های دین مبین اسلام نیز بر کمک به همنوعان و بهبود فضای زندگی دیگران تاکید فراوان شده است اظهار داشت: اداره بهزیستی کل کشور با فرهنگ سازی و ترویج سنت های حسنه ای نظیر وقف و ثلث می تواند از پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان جامعه و افراد خیر برای بهبود شرایط زندگی نیازمندان و افراد کم توان به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

دکتر ترکان با بیان اینکه هنوز سنت حسنه ثلث در کشور چندان شناخته شده نیست گفت: با برنامه ریزی و تلاش در جهت ترویج این روش پسندیده، افراد ترغیب می شوند تا یک سوم دارایی های خود را در امور خیریه ای که خود انتخاب می کنند صرف کرده و در جهت بهبود شرایط زندگی هموطنان گامهای موثر و ماندگاری بردارند.

حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش از بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دو نهادی که در ذات خود تقدس دارند یاد کرد و افزود: بر اساس اصول دینی، اخلاقی و انسانی کمک رسانی به این دو نهاد برای خدمات رسانی به معلولان و نیازمندان جامعه، ضروری است.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت موفق و موثر اداره بهزیستی کیش گفت: تلاش و سخت کوشی مدیر اداره بهزیستی کیش اثباتی بر توانمندی بانوان ایرانی در حوزه های مدیریتی است که نشان می دهد بانوان ایران اسلامی تا چه حد می توانند با فعالیت های خود به رشد جامعه کمک کنند.

وی با تقدیر از خیرینی که در ساخت بنای جدید بهزیستی مشارکت کرده اند، از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر بهزیستی کشور خواست تا برای ارتقاء بهزیستی کیش و اجرایی شدن هر چه سریع تر مصوبه هیأت وزرا مبنی بر ارتقاء مجموعه های ذیربط، تمام توان خود را بکار گیرند.

کد خبر 3838424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha