۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

گره های ترافیکی گرگان رفع شود

گره های ترافیکی گرگان رفع شود

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بر لزوم رفع گره های ترافیکی شهر گرگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در جلسه شورای ترافیک استان که با دستور کار بررسی مرحله نهایی طرح مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک گرگان در محل سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، افزود: توجه و تاکید بر حمل و نقل عمومی کمک می کند تا بار ترافیکی موجود در راه های درون و برون شهری استان به درستی هدایت، و ترافیکی روان در سطح شهرها بخصوص مرکز استان ایجاد شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، براساس آمارهای ثبت شده، سالانه ۱۸ میلیون تردد از محورهای مواصلاتی استان عبور می کند که بخش اعظم این ترافیک به سبب وجود جاذبه های گردشگری، تاریخی و مراکز آموزشی به گرگان وارد می شود که مدیریت آن، نقش مهمی در اقامت دائمی و تردد روان گردشگران خواهد گذاشت.

مبارک قدم به عنوان یکی از اعضای این شورا پیشنهاد کرد: در طرح جامع مطالعات حمل و نقل و ترافیک گرگان لازم است افزایش بارترافیکی ۱۰ سال آینده و تدابیر مناسب برای هدایت آن با توجه به ویژگی های شهر دیده شود.

در این نشست پس از گزارش آخرین مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک گرگان توسط مشاور؛ نمایندگان سازمان ها و ادارات کل عضو شورا هم به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود برای اجرای هرچه بهتر این طرح پرداختند.

کد خبر 3840162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha