۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۷

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

مراسم اختتامیه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در قرچک برگزار شد

مراسم اختتامیه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در قرچک برگزار شد

قرچک-مراسم اختتامیه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان قرچک با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان قرچک پیش از ظهر دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم که نعمت الله ترکی معاون استاندار تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه، مسعود مرسلپور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان قرچک حضور داشتند از تلاش های اعضای ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

مصطفی زینت بخش معاون اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم با اشاره به این نکته که تلاش های خوبی در حوزه برگزاری مطلوب این طرح انجام شد، اظهار داشت: برای موفقیت هر چه بیشتر طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان قرچک از ظرفیت ها و توانمندی های شهرستانی در حوزه های مختلف استفاده شد.

وی افزود: اعضای ستاد سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان قرچک در کنار مأموران آمار و دست اندرکاران این حوزه تلاش مضاعفی را انجام دادند تا این طرح به شکل مطلوبی عملیاتی شد.

زینت بخش با تقدیر از همکاری مردم و شهروندان قرچکی با ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن ادامه داد: در تمامی مراحل از جمله مرحله اول و دوم شاهد همکاری مردم با مأموران آمار و ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن بودیم.

وی متذکر شد: کسب رتبه برتر شهرستان قرچک در حوزه مشارکت مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن نشان دهنده تلاش های صورت گرفته در این زمینه است.

گفتنی است در این مراسم رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اهدای لوح سپاس از فرماندار شهرستان قرچک به منظور  اجرای مطلوب سرشماری تقدیر کرد.

کد خبر 3840981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha