۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰

فرمانده سپاه عاشورا:

تبیین آرمانگرایی واقع بینانه نیاز مهم جامعه اسلامی است

تبیین آرمانگرایی واقع بینانه نیاز مهم جامعه اسلامی است

تبریز - فرمانده سپاه عاشورا تبیین آرمانگرایی واقع بینانه را نیاز مهم جامعه اسلامی دانست و بر نقش سازمان هادهایی چون صدا و سیما در تحقق این مهم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، سردار غلام عسکر کریمیان سه شنبه در همایش بسیجیان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز رسانه ملی مهمترین پیام رسان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی است که با تمام توان در برابر تبلیغات شیطانی استکبار جهانی ایستاده است.

وی انقلاب اسلامی هم اکنون درگیر  جنگ ترکیبی یعنی جنگ نرم، جنگ امنیتی و نبرد سخت با دشمنان اسلام شده و در این میان صدا و سیما خط مقدم جبهه تبلیغی، بصیرت افزایی و دفاع از ارزش های اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا تبیین آرمانگرایی واقع بینانه را نیاز مهم جامعه اسلامی دانست و بر  نقش آفرینی بیش از پیش  صدا و سیما در این حوزه تاکید کرد.

وی با اشاره به مقاومت عزتمندانه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در برابر تکفیری ها گفت : اصلی ترین عامل پیروزی مدافعان حرم، ایمان، اخلاص و تاسی از مکتب عاشوراست.

سردار کریمیان  تصریح کرد: کدخدای خودخوانده جهان با تشکیل گروهک های آدمکش تکفیری تلاش می کند پایگاه های انقلاب اسلامی را در داخل کشورمان و منطقه تضعیف و جمهوری اسلامی را ساقط کند.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان گفت: ادعای غربی ها درباره مخالفت گروه های تروریستی با نظام های سیاسی عراق و سوریه دروغ است بلکه داعش و النصره برای حمله به کشورمان ایجاد شدند.

گفتنی است در این همایش از خانواده علی کنعانی شهید مدافع حرم و همچنین برنامه سازان برتر در حوزه بسیج و مقاومت تجلیل شد.

کد خبر 3842355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha