۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴

در دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد؛

راهکارهای انقلابی ماندن حوزه علمیه بررسی می‌شود

راهکارهای انقلابی ماندن حوزه علمیه بررسی می‌شود

قم - نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم گفت: در در دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد کیفیت حوزه انقلابی، بایسته‌ها و راهکارهای انقلابی ماندن حوزه بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مرتضی مقتدایی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه کمیسیون‌های تخصصی دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علیمه قم برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این گونه جلسات بررسی برخی مسائل روز کشور و جامعه است.

وی گفت: برگزاری بیش از یک اجلاس در سال و نیز رفتن اعضای جامعه مدرسین حوزه به شهرهای دیگر از پیشنهادهایی بود که مورد برسی قرار گرفت و نتایج خوبی نیز حاصل شد.

دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور افزود: بر این اساس اجلاسیه‌های منطقه‌ای برنامه‌ریزی شد و اعضای جامعه مدرسین در مناطق برای شرکت در این اجلاس‌ها حضور می‌یابند.

وی به تأکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه اشاره کرد و ابراز داشت: از این جهت در این اجلاس کیفیت حوزه انقلابی، بایسته‌ها و راهکارهای انقلابی ماندن حوزه بررسی می‌شود.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: اکنون چهار کمیسیون تشکیل می‌شود و فردا نیز در مدرسه امام کاظم(ع) با حضور علما و مراجع در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) دبیر کمیسیون‌ها گزارش‌های خود را ارائه می‌دهند.

کد خبر 3843393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha