۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

مسابقات مینی‌فوتبال امید با حضور ۵۰۰ تیم در استان بوشهر آغاز شد

مسابقات مینی‌فوتبال امید با حضور ۵۰۰ تیم در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر - در آئینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولان استان بوشهر، مسابقات مینی‌فوتبال همگانی جام امید با حضور ۵۰۰ تیم در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مسابقات جام امید در استان بوشهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد و شاهد توسعه ورزش در نقاط مختلف کشور هستیم.

وی اضافه کرد: طرح‌های مهمی را در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر آغاز کردیم و امیدواریم نتیجه این طرح‌ها، حضور گسترده مردم در فعالیت‌های ورزشی و توسعه نشاط اجتماعی و بهبود سلامت مردم باشد.

استاندار بوشهر ادامه داد: ساخت زمین‌های چمن مینی فوتبال در شهرها و روستاهای استان بوشهر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و در سال نخست اجرای این طرح، همه روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت استان صاحب زمین چمن مصنوعی شدند.

وی اضافه کرد: در ادامه این طرح، زمین‌های چمن مینی فوتبال در همه روستاهایی بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان در دستور کار قرار گرفت و در سطح شهرها نیز به ازای هر پنج هزار نفر جمعیت احداث یک زمین چمن مصنوعی اجرایی شد.

سالاری با اشاره به اینکه تاکنون بخش زیادی از این زمین‌های جمن مصنوعی تکمیل و افتتاح شده است، ادامه داد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون ۲۱۰ زمین چمن مصنوعی در سطح استان افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: از امروز نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان عملیات ساخت ۲۳۰ زمین والیبال در سطح استان بوشهر آغاز شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: ساخت زمین چمن مصنوعی شور و نشاط بالایی را در سطح روستاها و شهرها ایجاد کرده است و شاهد استقبال خوبی از سوی جوانان از این فضاهای ورزشی هستیم.

وی بیان کرد: در همین راستا امروز مسابقات همگانی طرح فجر امید با شرکت ۵۰۰ تیم ورزشی نقاط مختلف استان بوشهر آغاز شده است که انشالله در دهه مبارک فجر شاهد برگزاری مسابقات نهایی خواهیم بود. 

کد خبر 3844674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha