۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۰

نماینده تاکستان در مجلس:

توجه به تولید موجب تقویت امنیت کشور می شود

توجه به تولید موجب تقویت امنیت کشور می شود

قزوین- نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به تولید برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد به تقویت امنیت ملی کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طاهرخانی روز پنجشنبه در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی فقط فرصتی برای خدمت به مردم است و در این راه همه باید تلاش کنند تا رضایت عمومی جلب شود.

وی افزود: تجارت یک فن و هنر است که با علم و تجربه حاصل می شود و با استفاده از تجارب دیگران نیز تقویت می شود و در این زمینه آموزش تخصصی نیز اهمیت دارد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز دنیا در مسیر تحولات اجتماعی و اقتصادی است و با استفاده از اندیشمندانی در حوزه تجارت تلاش می کند بیشترین سهم را به خود اختصاص دهد.

طاهرخانی یادآورشد: اگر بخواهیم در بازارهای جهانی کنونی حضور پررنگی داشته باشیم باید تولیدات ما به روز، کیفی و با قیمت مناسب باشد تا مشتری خود را پیدا کند.

وی اضافه کرد: حمایت دولت از صنعت و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است تا کارآفرینان و سرمایه گذاران با انگیزه بیشتری در این راه گام بردارند.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: روان سازی قوانین تجارت برای توسعه صادرات ضروری است و باید دانست در شرایط کنونی تقویت تولید و حمایت از تولیدکنندگان گامی ارزشمند در مسیر تقویت امنیت کشور است.

کد خبر 3844875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha