۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲

همزمان با هفته پژوهش انجام می‌شود؛

رونمایی از ۳۰ اثر در نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

رونمایی از ۳۰ اثر در نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

قم - رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: همزمان با هفته پژوهش بیش از ۳۰ اثر جدید در نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نجف لک زایی پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  که در سالن همایش‌های غدیر برگزار شد، یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ پژوهش عنوان کرد و اظهار داشت: در هفته پژوهش از دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پژوهشکده‌های برتر ارزیابی و از پژوهشگران آنها تقدیر به عمل خواهد آمد، گفت: این نمایشگاه تا بیست و پنجم آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پذیرای علاقمندان است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: هر روز در این نمایشگاه دو کرسی و نشست علمی با حضور علما و پژوهشگران برگزار می‌شود.

امروز پژوهش یک ضرورت است

وی تصریح کرد: امروز پژوهش یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است و آنچه باید در موردش بحث کنیم این است که با وجود محدودیت منابع و امکانات چه پژوهش‌هایی در الویت قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام لک زایی ادامه داد: توسعه و توانمندسازی علوم انسانی و اسلامی سازی علوم انسانی از مجموع برنامه‌های ما در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه است که امیدواریم با هم افزایی حوزه‌های علمیه و پژوهشگاه‌ها شاهد این توانمندسازی باشیم.

وی عنوان کرد: در هفته پژوهش در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر جدید رونمایی می‌شود و عملکرد سال ۹۴ مراکز و پژوهشکده‌ها در غرفه‌ها نمایشگاه ارائه می‌شود.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اینکه توجه خوبی به حوزه فناوری شده است،  گفت: تجلیل از آیت الله مظاهری یکی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است که بیست و پنجم آذرماه در اصفهان برگزار می‌شود و از موسوعه آثار این عالم فقیه رونمایی خواهد شد.

کد خبر 3846069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha