قانونگذار صهیونیست:

تلاش برای متوقف نمودن برجام دیگر خیلی دیر شده است

تلاش برای متوقف نمودن برجام دیگر خیلی دیر شده است

یک قانونگذار پارلمان رژیم صهیونیستی با انتقاد از نخست وزیر این رژیم گفت: برای لغو توافق هسته ای با ایران خیلی دیر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن تایمز، «یعیر لاپید» (Yair Lapid) از قانونگذاران برجسته پارلمان رژیم صهیونیستی و از مخالفان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم امروز از وی خواست تا هدفش را از تلاش برای برهم زدن توافق هسته ای ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیر ماه ۹۴) موسوم به «برجام» میان ایران و کشورهای ۱+۵ بیان کند.

«یعیر لاپید» رئیس حزب «یش عتید» (Yesh Atid) در جمع خبرنگاران خارجی با بیان این‌ که خود نیز توافق هسته ای را دوست ندارد، اعلام کرد که برای متوقف ساختن آن خیلی دیر شده است.

«یعیر لاپید» در این باره تأکید کرد: آمریکا تنها بازیگر این ماجرا نیست. چینی‌ ها، روس‌ ها و اروپایی‌ ها نیز در این توافق نقش داشته اند. این امر نیازمند این است مشخص کنیم که آیا لغو توافق اتمی ایران به خودیِ خود ممکن است یا خیر.

این در حالیست که «نتانیاهو» در تلاش است با اعمال نفوذ بر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور متخب آمریکا و بهره بردن از توهمات وی در این باره، نسبت به آسیب رساندن به برجام اقدام کند.

لازم به ذکر است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور متخب آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی خود مدعی شده بود که توافق هسته ای با ایران را پاره خواهد کرد؛ اظهاراتی که با واکنش های تند و مخالفی از سوی بسیاری از کشورها مواجه شده بود.

کد خبر 3848674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha