۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

وحدت از بنیادی ترین دستورات پیامبر اکرم (ص)است

وحدت از بنیادی ترین دستورات پیامبر اکرم (ص)است

زنجان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: یکی از مهم ترین و بنیادی ترین دستورات پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم وحدت و یکپارچگی امت اسلام و پرهیز از تفرقه است.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به  هفته وحدت، افزود: امام خمینی (ره) به وحدت شیعه و سنی درک عمیقی داشتند و این هفته را به نام هفته وحدت نامگذاری کردند.

وی اظهار کرد: وحدت به عنوان اصل مهم و اساسی در جامعه اسلامی باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و همه مسلمانان جهان در راستای وحدت و انسجام گام بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم، گفت:  وحدت بین شیعه و سنی باید تقویت شود و اگر این امر محقق نشود دشمن سوء استفاده می کند.

خسروی تاکید کرد: یکی از مهم ترین و بنیادی ترین دستورات پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم وحدت و یکپارچگی امت اسلام و پرهیز از تفرقه است.

وی بر لزوم تقویت وحدت شیعه و سنی اشاره کردو افزود: نباید کاری کنیم که باعث خوشحالی دشمن شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تصریح کرد: کسانی‌که می‌خواهند وحدت شیعه و سنی را بر هم بزنند  بدانند که شیعه و سنی با هم بردار هستند و وظیفه ما این است که بر محور قرآن و پیامبر اسلام حرکت کنیم و از اختلاف و جدایی دوری کنیم.

خسروی با بیان اینکه باید همه در کنار همدیگر باشیم و کاری کنیم که وحدت بین شیعه و سنی تقویت شود،  گفت: امروز دشمنان با تمام ترفند ها درصدد این  هستند که بین شعیه و سنی تفرقه ایجاد کنند ولی ما باید هوشیار و آگاه به توطئه های دشمنان باشیم.

کد خبر 3848781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha