۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵

با همکاری حوزه هنری اصفهان؛

نمایشنامه‌خوانی ۶ اثر کمدی از آنتوان چخوف برگزار می‌شود

نمایشنامه‌خوانی ۶ اثر کمدی از آنتوان چخوف برگزار می‌شود

اصفهان – گروه تئاتر پژوهش‌مهر با همکاری حوزه هنری اصفهان سلسله نشست‌های تخصصی نمایشنامه‌خوانی را با خوانش ۶ اثر از چخوف برگزار می‌کند.

رادمهر کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: گروه تئاتر پژوهش مهر با همکاری حوزه هنری اصفهان سلسله نشست‌های تخصصی نمایشنامه‌خوانی را برگزار می‌کند و به خوانش ۶ نمایشنامه کمدی از آنتوان چخوف نمایشنامه‌نویس شهیر روسی می‌پردازد که پس از شکسپیر بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس جهان برشمرده شده است.

وی افزود: خرس، خواستگاری، جشن سالگرد، آواز قو، تراژدین اجباری و مادموازل ژولی ۶ نمایشنامه‌ای هستند که از این نویسنده و نمایسشنامه نویس معروف که در طول عمر ۴۴ ساله خود ۷۰۰ اثر آفریده است، خوانش می‌شود.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه سلسله نشست‌های نمایشنامه‌خوانی از ۲۰ تا ۲۴  آذرماه برگزر می‌شود، ابراز داشت: نمایشنامه خوانی «خواستگاری» و «خرس» در روزهای گذشته برگزار شد و از امروز تا ۲۳ آذرماه نیز خوانش نمایشنامه‌های «جشن سالگر»د و «آواز قو» را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در روز ۲۴ آذرماه دو نشست نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این روز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه نمایشنامه‌خوانی «تراژدین اجباری» و «مادموازل ژولی» را شاهد خواهیم بود.

کشانی تاکید کرد: هر روز پس از نشست‌ نمایشنامه‌خوانی مربوطه ساختار و محتوای اثر خوانش شده مورد بررسی و نقد قرار می‌گیرد.

گفتنی است سلسلسه نشست‌های نمایشنامه‌خوانی (۶ اثر از آنتوان چخوف) تا ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان آمادگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 3849109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha