۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴

همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) برگزار می شود؛

پله نوردان ۱۰ کشور دنیا در برج میلاد

پله نوردان ۱۰ کشور دنیا در برج میلاد

نخستین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی ۲۶ آذرماه همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دوره مسابقات ملی پله نوردی دوم مهرماه برگزار شد و در این دوره از مسابقات سه نفر از پله نوردان کشورمان از استان های تهران،قزوین و لرستان برگزیده شدند.

با توجه به استقبال ورزشکاران از برگزاری مسابقات پله نوردی، برج میلاد تهران با مشارکت فدراسیون ورزش های همگانی نخستین دوره مسابقات پله نوردی بین المللی را در ۱۶ دسامبر که همزمان با ۲۶ آذر ماه میلاد رسول اکرم صلوات الله علیه است، برگزار خواهد کرد.

در این دوره از مسابقات بین المللی شرکت کنندگانی از کشورهای استرالیا، آلمان، اتریش، غنا، نیجریه، فیلیپین، سنگال، سوریه، تاجیکستان، افغانستان شرکت کرده اند.

در این دوره از مسابقات، سه نفر برگزیده دومین دوره مسابقات پله نوردی که در دوم مهرماه در برج میلاد تهران برگزار شد، در کنار شرکت کنندگان خارجی به رقابت می پردازند.

کد خبر 3849258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
      0 0
      پله نوردی خوب است یا بد ورزش برای سلامتی است یا سوزاندن کالری بیشتر: پله نوردی گروه وسیعی از عضلات و ماهیچه ها را با هر گامی که بر می دارید، همراه با بالا کشیدن وزن بدنتان، قدم به قدم درگیر می کند. استفاده کردن از وزن بدن خودتان برای بالا رفتن از پله ها یک تمرین فوق العاده برای چربی سوزی است. برگشت از پله کلا ضرر است
    • jafar hussain nabavi IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
      0 0
      شرایط و قوانین شرکت در این مسابقه چی هست؟؟؟ آیا باید از قبل ثبت نام کنیم یا در محل مسابقه ثبت نام صورت می گیرد؟؟؟؟