۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان:

۵۶ درصد داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان بانوان هستند

۵۶ درصد داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان بانوان هستند

همدان - مدیرعامل هلال احمر استان همدان تعداد داوطلبان بالای ۲۹ سال جمعیت هلال احمر همدان را ۱۹ هزار و ۳۸۳ نفر برشمرد و افزود: از این تعداد ۵۶ درصد زن و ۴۴ درصد مرد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز کارخانه ظهر سه شنبه در مراسم روز جهانی داوطلب با تقدیر از زحمات داوطلبین عنوان کرد: انجام خدمات داوطلبانه باید پشتوانه عشق به خدمت و عشق به همنوع داشته باشد که این عشق به راحتی نصیب هرکس نمی شود.

وی با بیان اینکه داوطلبی درجهان مبتنی برعشق است و منشاء آن خداست، گفت: باید درزمینه خدمت در هلال احمر و در زمینه ترویج و توسعه فعالیت های عام المنفعه، بشردوستانه و خدمات داوطلبانه تلاش کرد.

وی گفت: سازمان داوطلبان درسال ۱۹۸۵ پی ریزی شده که ایران قبلا در این زمینه رتبه بالایی داشت اما درحال حاضر رتبه ایران در سازمان ملل ازنظرخدمات داوطلبی پایین است و باید این رتبه ارتقاء یابد.

در زمان بحران باید از همه ظرفیت های موجود در داوطلبان برای ارائه خدمات مطلوب به حادثه  دیدگان بهره وری بهینه داشت  کارخانه بابیان اینکه در زمان بحران باید از همه ظرفیت های موجود در داوطلبان برای ارائه خدمات مطلوب به حادثه  دیدگان بهره وری بهینه داشت تا پاسخگوی بحران ها بود، گفت: داوطلب محوری سیاست راهبردی جمعیت هلال احمر در سطح کشور است.

وی افزود: داوطلبان در سطوح مختلف هلال احمر در راستای اصول و اهداف بین المللی نهضت صلیب سرخ و هلال احمر، با بسیج توان انسانیت نسبت به بهبود زندگی مردم آسیب پذیر اقدام می کنند.

مدیرعامل هلال احمر استان همدان تعداد کل داوطلبین بالای ۲۹ سال همدان را ۱۹ هزارو ۳۸۳ نفر برشمرد و افزود: از این تعداد ۵۶ درصد زن و ۴۴ درصد مرد هستند که با کمک آنها طی یکسال اخیر به ۲۲ هزار نفر از نیازمندان خدمات حمایتی به ارزش ۹ میلیارد و ۷۵۸ میلیون و ۹۳۷ هزار ریال ارائه شده است.

کارخانه باتشکر از نگاه ویژه استاندار همدان به هلال احمر گفت: باحمایت استاندار همدان بودجه هلال احمر از محل ارتباطات استانی ۴۰۰درصد افزایش داشته که به سبب این حمایت می توان استاندار همدان را داوطلب برتر هلال احمر نامید.

استاندار همدان نیز با اشاره به تلاقی هفته وحدت و هفته داوطلب، این تلاقی را تبریک گفت و در ادامه انتخاب بهروز کارخانه به عنوان مدیعامل جمعیت هلال احمر همدان از بهترین تصمیم های دولت در استان ذکر کرد.

خدمت در هلال احمر خلق وخوی انسان مهربان است

محمدناصر نیکبخت با اشاره به آیه قرآن مبنی بر اینکه نجات یک انسان نجات همه انسانهاست، عنوان کرد: خدمت در هلال احمر خلق وخوی انسان مهربان است و دین ماهم دین مهربانی و رفعت است.

استاندار همدان خدمات داوطلبانه در هلال احمر را کار بدون تقاضا عنوان کرد و افزود: برای انجام خدمات داوطلبانه، هلال احمر بهترین گزینه و شایسته ترین انتخاب است.

وی با اشاره به چندین خدمات برجسته هلال احمر در سطح استان، مبلغ صدمیلیون تومان برای خدمات داوطلبانه به حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اهداء کرد.

همچنین در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اهدای کارت عضویت فعال و تندیس خدمات داوطلبانه به استاندار همدان  روز داوطلب را به وی و دیگر داوطلبین تبریک گفت و یادآور شد: استاندار همدان همواره در همه شرایط یار و یاور هلال احمر بوده و سالهاست که عضو افتخاری این نهاد است.

کد خبر 3849657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha