۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸

نخستین کنگره ملی شعر پیامبر مهربانی(ص) در زاهدان پایان یافت

نخستین کنگره ملی شعر پیامبر مهربانی(ص) در زاهدان پایان یافت

زاهدان - نخستین کنگره ملی شعر پیامبر مهربانی(ص) با حضور معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معرفی و تجلیل از شاعران برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین کنگره ملی شعر پیامبر مهربانی(ص) پس از دو روز فعالیت شب گذشته با حضور حسین نوش آبادی معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معرفی و تجلیل از شاعران برگزیده در زاهدان به کار خود پایان داد.

حسین نوش‌آبادی در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته وحدت اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وحدت همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی به پیروزی رسید و به همین دلیل دشمنان همواره به دنبال برهم زدن این وحدت هستند و اختلاف افکنی از راهبردهای دشمنان نظام است.

وی افزود: معنی و مفهوم وحدت و اتحاد یعنی کنار گذاشتن اختلاف ها و تکیه بر اشتراکات که توجه به وحدت و اخوت میان مسلمانان همواره سیره و سفارش پیامبر(ص) بود و ما نیز باید به آن توجه داشته باشیم.

وی گفت: شرایط کنونی منطقه ضرورت تقویت وحدت و هوشیاری در برابر توطئه‌های تفرقه‌انگیز را دوچندان کرده است و مسلمانان باید بسیار هوشیاتر از قبل باشند زیرا دشمنان تمام توان خود را برای از بین بردن فرهنگ اسلامی به کار بسته اند.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اسلام مسلمانان را امت واحده خوانده است بنابراین اختلاف در برخی از مسائل جزئی نباید باعث اختلافات بزرگ شود.

کد خبر 3849972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha