۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹

در تالار حافظ شیراز؛

رقابت گروه های سرود و آواهای حماسی/ترنم بیداری شنیده شد

رقابت گروه های سرود و آواهای حماسی/ترنم بیداری شنیده شد

شیراز- رقابت گروه های راه یافته به سومین جشنواره ملی سرودها و آواهای حماسی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» در تالار حافظ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر شنبه که سومین جشنواره ملی «ترنم بیداری» در شاهچراغ رسما آغاز به کار کرد در ادامه روز گروه های موسیقی پاپ، نواحی و سرود در تالار حافظ به رقابت پرداخته و داوری ها همزمان آغاز شد.

بر این اساس از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در بخش اصلی و موسیقی پاپ جشنواره «ترنم بیداری، حسین کشتکار و علی اسدی به اجرای روی صحنه رفته و در ادامه فرج الله مرادی، موسی الرضا ولی نژاد و طاهر مرادی در بخش اصلی رقابت موسیقی نواحی مقابل داوران به هنرنمایی پرداختند.

همچنین در بخش موسیقی ردیف دستگاهی بخش مدافعان حرم سومین جشنواره ملی سرود «ترنم بیداری»، محسن فریدمهر گام به صحنه گذاشت. در حالیکه گروهی از هنرمندان بسیجی استان اصفهان در بخش اصلی رقابت سرود عفاف و حجاب را ارایه کردند. این درحالی بود که هنرمندان بسیجی استان فارس سرود «من انقلابی ام» را سر دادند.

در نخستین روز از سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی «ترنم بیداری» از ساعاتی دیگر جمشید جم، محمد گلریز، روزبه نعمت الهی و رضا رویگری به همراه محمد محیدلی از کشور لبنان در بخش میهمانان به روی صحنه تالار حافظ می روند. این درحالیست که از ساعت ۱۸ و سی دقیقه در بخش رقابتی مسعود مرادی در بخش موسیقی نواحی روبه روی حاضران و داوران جشنواره به اجرا می پردازد.

همچنین در بخش دوم رقابت های روز نخست جشنواره ملی «ترنم بیداری» در بخش موسیقی ردیف دستگاهی، وحید جبارزاده به رقابت پرداخته و در ادامه سرود «امید ظهور» توسط هنرمندان بسیجی استان تهران اجرا می شود و سرود «حاج حسین» در بخش مدافعان حرم این جشنواره از سوی استان همدان به مخاطبان ارایه خواهد شد. این درحالیست که در بخش یادشده یکی از هنرمندان موسیقی پاپ کشور هم با نام مجید صانعی به صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جشنواره ملی سرودها و آواهای حماسی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» که از صبح شنبه در شیراز آغاز بکار کرد، یکشنبه ۲۸ آذرماه هم شاهد رقابت گروه های سرود، هنرمندان موسیقی پاپ و نواحی و هنرنمایی پیشکسوتانی از جمله علیرضا افتخاری، ستار سهرابی و پرویز طاهری است.

کد خبر 3852439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha