۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

نخستین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس برگزار می‌شود

نخستین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس برگزار می‌شود

اصفهان - رییس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری نخستین دوره تربیت مبلغان خواهر و برادر راوی دفاع مقدس خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی زنده دل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری نخستین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس اظهار داشت: در این دوره که با همکاری فرهنگسرای پایداری ویژه طلاب و مبلغان برگزار می‌شود به تربیت افراد توانمند مبلغ در حوزه روایتگری دفاع مقدس می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه  از ظرفیت و استعدادها این مبلغان راوی در راستای روایت‌گری اردوهای راهیان نور  برای دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های اعزامی به این مناطق استفده می‌شود، افزود: هدف اصلی این است که مبلغان با متن جنگ آشنایی پیدا کنند و از تخصص تبلیغی خود در این راستا استفاده کنند.

رییس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه برای آموزش از راویان متبحر  معرفی شده فرهنگسرای پایداری استفاده می‌شود که خود در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند، بیان داشت: افرادی که مایل به دریافت مدرک روایت‌گری هستند باید تا پایان دوره در کلاس‌ها حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد:  در پایان دوره از افراد شرکت‌کننده آزمون تئوری گرفته می شود و سپس در دوره کارورزی به همراه یک راوی دفاع مقدس حضور پیدا کرده و با توجه به نتیجه دو آزمون تئوری و کارورزی خود گواهی پایان دوره  دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام زنده دل تاکید کرد: همه طلابی که در پایه چهار حوزه اشتغال دارند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند اما  اولویت پذیرش با افراد ملبس، بسیجی و دارای رتبه بالاتر تبلیغی است.

کد خبر 3853758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha