۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸

کارشناس هواشناسی خبر داد:

احتمال رگبارهای پراکنده باران همراه با رعد و برق در استان بوشهر

احتمال رگبارهای پراکنده باران همراه با رعد و برق در استان بوشهر

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال رگبارهای پراکنده باران همراه با رعد و برق در استان بوشهر خبر داد و گفت: سرعت وزش باد روی خلیج فارس از عصر امروز افزایش می‌یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تحلیل و بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز در برخی نقاط استان احتمال رگبارهای پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از عصر امروز سرعت وزش باد شمال غربی بر روی سواحل شمالی و مرکزی و امشب بر روی سواحل جنوبی استان افزایش می یابد که در پی آن پیش‌بینی می ‌شود خلیج فارس مواج و متلاطم شود.

مساعدی ادامه داد: با توجه به تداوم وزش باد شدید شمال غربی، خلیج فارس تا اوایل روز پنج‌شنبه مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت به سبب وزش باد، ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: امروز آسمان استان نیمه ابری گاهی تمام ابری با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی نقاط استان و از عصر امروز وزش باد و گاهی کرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت باد شمال تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و از عصر امروز شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت است و ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر از امشب ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

مساعدی گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعد هفت دقیقه بامداد، جزر اول دریا ساعت هفت و ۵۱ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۵ و هشت دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۱۹ و ۴۶ دقیقه خواهد بود.

کد خبر 3855146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha