۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۴۰

تدابیر پلیس راهور برای ترافیک شب یلدا/آماده باش ماموران راهور

تدابیر پلیس راهور برای ترافیک شب یلدا/آماده باش ماموران راهور

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تدابیر ویژه پلیس برای روان تر شدن ترافیک شب یلدا خبر داد و گفت: ماموران پلیس راهور پایتخت در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به اینکه درحال حاضر ترافیک بزرگراه ها و معابر مناطق شمالی (به خصوص مناطق ٣ و ١) سنگین است، گفت: بزرگراه های پایتخت مثل مدرس به جنوب، صدر (هر دو مسیر)، همت و حکیم به سمت غرب بار ترافیکی سنگینی دارند اما در مسیرهای مرکزی و جنوبی، وغربی - شرقی ما مشکل خاصی نداریم و تقریبا وضعیت روزهای قبل برقرار است.

سرهنگ عابدی در پاسخ به این سوال که بار ترافیکی امشب تا چه ساعتی ادامه دارد، گفت:ترافیک امشب بسیار زودتر از شب های دیگر شروع و با بار ترافیکی تعطیلی ادارات و برگشت کارمندان تجمیع شد. اما تخمین زده می شود که تا ساعت ٢٠:٣٠ و حداکثر تا ساعت ٢١، به وضعیت عادی برگردیم.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه، محورهای مدرس به جنوب، مدرس به شمال، صدر( هردو مسیر) نیایش(هردو مسیر)، همت و حکیم ( هردو مسیر به خصوص به سمت غرب) و همچنین مناطق شمالی مثل پاسداران و شریعتی شاهد ترافیک سنگینی هستند، توضیح داد: محورهای شرقی- غربی و شمالی- مرکزی مان نیمه سنگین هستند و اگر شهروندان تصمیم دارند به سمت غرب یا شرق بروند؛ مسیر آزادگان و بزرگراه های جنوبی بارترافیکی سبک تری دارند و می توانند از محورهای جنوبی برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ عابدی در پایان گفت: با این حال گره ترافیکی خاصی وجود ندارد و با مستقر کردن نیروهای پلیس راهور به صورت صد در صدی در سطح شهر، به خصوص شمال شهر تمام توانمان را به کار گرفته ایم تا هیچ محوری قفل نشود.

کد خبر 3855627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha