۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲

مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس:

مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس از شرکت های فناور حمایت می کند

مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس از شرکت های فناور حمایت می کند

جلفا - مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس از حمایت مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس از شرکت های فناور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف داداش زاده چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع اصحاب رسانه گفت:  مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس از شرکت های فناور دارای نمونه محصول که قابلیت ایجاد کسب و کار دانش بنیان را دارند حمایت کند.

وی فناورانه و نو بودن محصول، دارا بودن توجیه اقتصادی و بازگشت سرمایه، توجیه پذیری صادرات محصول از ارس و توانمندی تیم تخصصی را از مهم ترین شرایط پذیرش محصولات در این مرکز عنوان کرد.

مدیر برنامه ریزی و بودجه سازمان در خصوص اولویت دار بودن کالا ها و خدمات دانش بنیان گفت: کالا ها و خدمات دانش بنیان در زمینه فناورزی زیستی شامل کشاورزی، آبزی پروری و محیط زیست، تجهیزات پیشرفته شامل مهندسی پزشکی، اپتیک، الکترونیک و کنترل، مواد پیشرفته شامل نانو، کامپوزیت ها، سرامیک ها، پلیمرها و انرژی های نو شامل هسته ای و تجدید پذیر می باشد.

وی همچنین افزود: محصولات شیمیایی شامل صنایع شیمیایی، پالایشگاهی، پتروشیمی و سلولزی و نیز حوزه الکترونیک و کنترل، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای کامپیوتری، گوشی های هوشمند از مهم ترین طرح هایی است که توسط مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس مورد حمایت قرار می گیرد.

داداش زاده در پایان با اشاره به خدمات ارائه شده در مرکز رشد برای شرکت های فناور و دانش بنیان گفت:  مشاوره بازارسنجی، تسهیلات مالی، خدمات آموزشی، خدمات مشاوره ای، خدمات عمومی مانند دفترکار، کارگاه از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود.

کد خبر 3855984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha