۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷

در جزیره خارگ

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از شرکت نفت فلات قاره بازدید کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از شرکت نفت فلات قاره بازدید کرد

بوشهر - رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه برنامه‌های خود در جزیره خارگ از شرکت نفت فلات قاره بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر چهارشنبه در ادامه برنامه‌های خود در جزیره خارگ بازدید را از شرکت نفت فلات قاره داشت و در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این بازدید اظهار داشت: جزیره خارگ نقش بسیار مهمی در تولید و همچنین صادرات نفت ایران دارد و قطب اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در این بازدید اظهار داشت: شرکت نفت فلات قاره ایران یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت و گاز دریایی جهان است.

حمید بورد اضافه کرد: این شرکت وظیفه استخراج و بهره‌برداری از میادین نفتی و گازی کشور در طول بیش از هزار و ۲۰۰ کیلومتر از گستره آب‌های خلیج فارس (به استثنای پارس جنوبی و شمالی) و همچنین دریای عمان را با پیشینه نیم قرن تجربه بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش برداشت از میادین مشترک یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح چهارشنبه در سفری دو روزه وارد استان بوشهر شده و در اولین برنامه خود بازدیدی را از جزیره خارگ داشته است.

بازدید از تاسیسات نفتی و پتروشیمی، دیدار با مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد و دیدار و گفتگو با اهالی جزیره خارگ از جمله برنامه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جزیره خارگ است.

کد خبر 3856111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha