برای بیست و هشتمین هفته متوالی؛

آل‌خلیفه از اقامه بزرگترین نماز جمعه در «الدراز» بحرین ممانعت کرد

آل‌خلیفه از اقامه بزرگترین نماز جمعه در «الدراز» بحرین ممانعت کرد

رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوبگرانه خود برای بیست و هشتمین هفته متوالی از برگزاری نمازجمعه در منطقه «الدراز» محل سکونت آیت الله «عیسی قاسم» جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوبگرانه خود علیه شیعیان این کشور برای چندمین بار از برگزاری نمازجمعه در الدراز جلوگیری کرد.

بر اساس این گزارش، رژیم آل خلیفه برای بیست و هشتمین هفته متوالی با ممانعت از ورود امام جمعه منطقه الدراز محل سکونت شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور به مصلی نمازجمعه از برگزاری این فریضه الهی جلوگیری کرد.

منطقه الدراز که محل سکونت رهبر شیعیان بحرین است، پیش از اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه همواره محل اقامه بزرگترین نمازجمعه در این کشور بوده است.

نظامیان رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از برگزاری نمازجمعه در الدراز با استقرار خودروهای زرهی و نظامی در این منطقه از ورود مردم و نمازگزاران به محل اقامه نمازجمعه نیز ممانعت کردند.

طبق اعلام منابع رسانه ای، به دنبال این اقدام آل خلیفه، مردم بحرین در منطقه الدراز و دیگر مناطق این کشور مانند سار و کرباباد در حمایت از رهبر عالیقدر خود تظاهرات کردند.

این در حالی است که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه که صبح روز چهارشنبه منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محاصره کرده و به منزل ایشان یورش بردند.

گفتنی است از ۶ ماه پیش منطقه «الدراز» که محل سکونت شیخ عیسی قاسم محسوب می شود، تحت محاصره شدید نیروهای آل خلیفه است.

کد خبر 3857553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha