۳ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

امام جمعه بوشهر:

۹ دی نماد ولایت پذیری و بصیرت مردم ایران است

۹ دی نماد ولایت پذیری و بصیرت مردم ایران است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ۹ دی نماد ولایت پذیری و بصیرت مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی‌ماه حماسه بزرگی را خلق کردند که دارای پیام‌های بزرگی بود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در روز نهم دی‌ماه ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند، اضافه کرد: ۹ دی نماد ولایت پذیری و بصیرت مردم ایران است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه عده‌ای فریب‌خورده اقداماتی را در جریان فتنه انجام دادند و قصد ایجاد پروژه انقلاب مخلمی داشتند، تصریح کرد: هدف این افراد و برنامه‌ریزان آنها سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که به هدف خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی حماسه باشکوهی را در تاریخ ایران اسلامی به پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم زد، افزود: تهدید فتنه در ۹ دی تبدیل به فرصت شد و درس بزرگی برای همگان بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بخشی از خواص جامعه در این روز، اهل سکوت و برخی نیز معاند بودند که چهره‌های آنها برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی روشن شد؛ این افراد در هندسه سیاسی انقلاب اسلامی ایران هیچ جایگاهی ندارند و مردم به آنها و صحبت‌هایشان اعتنایی نمی‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به اهمیت اتحاد و وحدت اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دستیابی به پیشرفت و توسعه نیازمند وحدت میان اقوام و مذاهب اسلامی است که این وحدت باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه تفرقه عاملی برای شکست است، خاطرنشان کرد: جهان استکبار از دیرباز در تلاش برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده است و مسلمانان باید در مقابل این توطئه دشمنان بیدار و هوشیار باشند.

امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه انگلیس یک تهدید کننده بزرگ برای کشورهای جهان است، ادامه داد: وزیر امور خارجه و نخست وزیر انگلیس در جمع شیوخ عرب از ایران به عنوان یک تهدید نام بردند که باید برخورد مناسبی با این رفتارها و گفتارها انجام شود.

کد خبر 3857677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha