۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل:

اغلب ساختمان‌های مرتفع اردبیل تجهیزات اطفا حریق ندارند

اغلب ساختمان‌های مرتفع اردبیل تجهیزات اطفا حریق ندارند

اردبیل – مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: اغلب ساختمان‌های مرتفع اردبیل تجهیزات اطفا حریق کافی ندارند و این موضوع دامنه حادثه را در هنگام بروز حریق تشدید می‌کند.

محمدرضا یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: بلندمرتبه‌سازی می‌بایست بر اساس ضوابط ایمنی صورت گیرد و به ویژه در ساختمان‌های بیش از شش طبقه تجهیزاتی مانند منبع آب یا جانپناه تعبیه شود.

وی افزود: در صورتی که ساختمان بر اساس ضوابط تجهیز شده باشد حتی یک مأمور آتش‌نشانی می‌تواند آتش را خاموش کند و نیازی به اعزام تیم آتش‌نشانی نیست.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل متذکر شد: کمبود تجهیزات ساختمان‌ها موجب شده آتش‌نشانی از تجهیزات و امکانات خود برای اطفا حریق استفاده کند.

یعقوبی افزود: این در حالی است که حتی امکانات آتش‌نشانی اردبیل نیز با محدودیت مواجه است و در مأموریت‌ها دلسوزانه و با ایثارگری عملیات اطفا حریق و امداد و نجات انجام می‌شود.

وی در خصوص علت تأخیر خرید نردبان آتش‌نشان تأکید کرد: درخواست خرید نردبان مدتی است که طرح شده اما به دلیل طی مراحل اداری تاکنون تأمین نشده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل افزود: لازم است امسال خرید نردبان قطعی شود و در غیر این صورت اعتبار آن برگشت خواهد خورد.

کد خبر 3858235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha