۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲

رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان:

مراکز رشد لرستان با مشکل کمبود فضای فیزیکی مواجه هستند

مراکز رشد لرستان با مشکل کمبود فضای فیزیکی مواجه هستند

خرم آباد- رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان از مشکل کمبود فضای فیزیکی در مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا شاکرمی ظهر امروز در دیدار مدیران شرکت های دانش بنیان و فناوران استان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: علی رغم همکاری هایی که در راستای رفع مشکل فضای فیزیکی مراکز رشد استان صورت گرفته، همچنان در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد.

وی افزود: در مراکز رشد بروجرد و دلفان باوجود همکاری هایی که از سوی فرمانداری بروجرد و دانشگاه پیام نور صورت گرفته، باز هم مشکل فضای فیزیکی برای حدود ۱۵ شرکت فناور و دانش بنیان وجود دارد.

رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان ادامه داد: در جلسه قبلی که با حضور استاندار لرستان برگزار شد ۱۱ مصوبه در این حوزه تدوین شد که طی این مدت پیگیری شده است.

شاکرمی با بیان اینکه در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را با واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان داشته باشند، تصریح کرد: کمیته ای برای بررسی و پیگیری مشکلات شرکت های دانش بنیان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در خصوص معرفی برخی محصولات برای تعریف و دریافت گواهی استاندارد، معرفی محصولات به شورای فنی استان و ...نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان تصریح کرد: در خصوص ثبت نام شرکت های دانش بنیان در سامانه رونق تولید نیز مشکلاتی وجود دارد که باید راهکار مناسب برای رفع این مشکل اتخاذ شود.

در این جلسه مقرر شد شرکت های دانش بنیان از مسیر کارگروه اشتغال درخواست دریافت تسهیلات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 3859466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha