۵ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان:

شرکت‌های دانش بنیان لرستان در فن بازارها شرکت کنند

شرکت‌های دانش بنیان لرستان در فن بازارها شرکت کنند

خرم آباد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: شرکت‌های دانش بنیان لرستان برای توسعه روند تجاری سازی خود در فن بازارها شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی عصر امروز در دیدار مدیران شرکت های دانش بنیان و فناوران استان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: برای تجاری سازی محصولات تولیدی استان به ویژه محصولات دانش بنیان باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی افزود: برای توسعه تجاری سازی و حضور در بازارها لازم است که شرکت های استان در این حوزه تقویت شوند و در فن بازارهای کشوری و استانی حضور یابند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان ادامه داد: صاحبان ایده ها و کسب و کارها باید در این حوزه ها حضور بیشتری داشته باشند تا زمینه معرفی و حضور آنها در بازارهای داخلی و خارجی بیشتر فراهم شود.

صفی خانی اظهار کرد: با بهره گیری از این فرصت ها می توان با بازارهای مختلف از جمله بازارهای داخلی، شرکت های خدمات صادرات، کنسرسیوم های صادراتی و ...ارتباط برقرار کرد و بازارهای جدید را شناسایی کرد.

وی گفت: همه ادارات، صاحبان شرکت ها و ...از این طریق با محصولات تولیدی استان آشنا می شوند و زمینه توسعه کسب و کارهای دانش بنیان فراهم می شود.

امکان واگذاری فضاهای اداره کل فنی حرفه ای به مراکز رشد وجود ندارد

رحمان قلاوند مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش قابل توجهی از فضاهای فنی و حرفه ای لرستان به دانشگاه ها و پارک علم و فناوری لرستان واگذار شده است، اظهار داشت: این امر موجب شده که برای ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در استان به شدت دچار مشکل شویم.

وی با بیان اینکه برای واگذاری فضاهای فنی و حرفه ای در استان به شرکت های فناور و مراکز رشد از این پس باید مصوبه شورای برنامه ریزی اخذ شود، گفت: ما نمی توانیم از مراکز فنی و حرفه ای استان حذف کنیم و به دیگر شرکت های فناوری یا مراکز رشد واگذار کنیم.

مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان تصریح کرد: در این راستا واگذاری فضای فیزیکی مراکز فنی و حرفه ای در استان به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

کد خبر 3859694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha