۵ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴

فرماندار تنگستان:

۲۸۰ هزار مترمربع آسفالت در شهرستان تنگستان اجرا شد

۲۸۰ هزار مترمربع آسفالت در شهرستان تنگستان اجرا شد

بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ۲۸۰ هزار مترمربع آسفالت در شهرستان تنگستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری تنگستان، عادل دهدشتی در نشست دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی، اعضای کارگروه عمران و توسعه روستایی تنگستان و مردم روستاهای جنوبی بخش دلوار در مسجد روستای چاه پهن تنگستان اظهار داشت: نگاه دولت تدبیر و امید به توسعه روستایی بسیار ویژه است و برکات این سیاست و راهبرد در استان بوشهر و شهرستان تنگستان به دلیل بافت روستایی بیش از شهرستان‌های دیگر بوده است.

وی اضافه کرد: طرح‌هایی که دولت به آن نگاه ملی داشته و جز راهبرد های کلان دولت بوده در سطح استان بوشهر و شهرستان تنگستان با پیگیری‌ های استاندار بوشهر و با نگاهی خلاقانه و مبتنی بر توسعه روستایی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

فرماندار تنگستان یادآور شد: ما در زمینه آسفالت معابر و کوچه‌ ها که یکی از مطالبات مردم در روستاها بوده و از حیث ایجاد زیرساخت‌ ها نیز نکته مهمی است طی سه سال و نیم از دولت تدبیر و امید بالغ بر ۲۸۰ هزار مترمربع در سراسر شهرستان تنگستان آسفالت معابر انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: در زمینه اجرای بوستان‌های روستایی‌ که یکی از طرح‌های خوب نماینده عالی دولت در استان بوشهر است، اکثر روستا های ما بحث بوستان‌های روستایی را تا پایان سال به اتمام خواهیم رساند.

دهدشتی بیان کرد: زمین‌های چمن مصنوعی به عنوان زیرساخت‌های ورزشی فرصت مناسبی برای استفاده جوانان این شهرستان ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: زمین‌های چمن مصنوعی تجمیعی نیز در هشت نقطه شهرستان تنگستان در نظر گرفته شده است که ۴ زمین شامل بخش دلوار خواهد شد که البته در همین طرح‌های خلاقانه و تاثیرگذار، منکر نقایص و ضعف‌ها نمی‌شویم.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: در زمینه آسفالت کوچه‌ ها و معابر، سال گذشته عنوان شد دهیاران زیرسازی انجام دهند و شرایط را مهیا نمایند تا سهمیه قیر اختصاص داده شود اما به علت کمبود منابع اعتباری در سراسر کشور این موضوع متاسفانه محقق نشد.

این مقام عالی دولت در شهرستان تنگستان با اشاره به این که بعضی مشکلات خاص جنوب بخش دلوار است، گفت: موضوعی که باید به شکل ویژه به آن پرداخت شود مشکلات جنوب بخش دلوار است که می‌طلبد نگاه ویژه، تلاش مضاعف و کوشش بیشتری کنیم تا بتوانیم به سهم خود بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیاز است به صورت ویژه اعتباراتی برای دیوار ساحلی بخش دلوار در نظر گرفته شود بیان داشت: تلاش خواهد شد از محل اعتبارات بحران و همچنین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای تکمیل دیوار ساحلی  اقدام  شود.

دهدشتی با اشاره به این که مشکل آب جنوب بخش دلوار بسیار حاد است، اظهار داشت: یکی از چالش‌های اساسی و دغدغه‌ های ما در شهرستان، مشکل آب جنوب بخش دلوار است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات ما در این بخش از شهرستان بحث تامین آب و شبکه‌های توزیع انتقال است.

کد خبر 3859779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha