۵ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۵

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

پروازهای فرودگاه‌های استان بوشهر با بیشترین امنیت انجام می‌شود

پروازهای فرودگاه‌های استان بوشهر با بیشترین امنیت انجام می‌شود

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: پروازهای فرودگاه‌های استان بوشهر با بیشترین امنیت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح‌الله جمیری عصر یکشنبه در همایش بزرگداشت تاسیس سپاه در فرودگاه‌های کشور در بوشهر اظهار داشت: در هر جایی که سپاه حضور داشته است، شاهد موفقیت‌های چشمگیری هستیم و این موضوع را در جنگ سخت، جنگ نرم و عرصه فرهنگی می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هیچ‌گاه خیال نمی‌کردند که سپاه تا این اندازه موفق باشد، افزود: از سال ۶۴ حفاظت و امنیت هواپیمایی به دست سپاه افتاد و شاهد امنیت بسیار خوبی در پروازها هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به عملکرد موفق سپاه در عرصه امنیت پروازها اشاره کرد و افزود: در استان بوشهر سالانه شش هزار پرواز انجام می‌شود که دو هزار و ۵۰۰ پرواز مربوط به عسلویه، هزار و ۵۰۰ پرواز مربوط به بوشهر و مابقی پروازها در خارگ، جم و بهرگان انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر نیز گفت: رضایتمندی و آسایش خاطر مسافرین و حفظ اقتدار نظام در صنعت هوانوردی سند افتخاری بزرگ برای سپاه حفاظت هواپیمایی است.

محمدرضا سلمان‌پور با اشاره به موفقیت ۱۰۰ درصدی سپاه حفاظت فرودگاه در اجرای ماموریت در طول بیش از سه دهه فعالیت در حوزه حمل و نقل هوایی، خاطرنشان کرد: سپاه حفاظت ۲۶ مورد به هواپیماربایی، مداخلات غیرقانونی و راهزنی هوایی را طی سه دهه گذشته خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای غربی و منطقه‌ای درخواست شیوه‌های آموزشی سپاه حفاظت هواپیمایی داشته‌اند، اضافه کرد: تداوم آموزش‌های تخصصی در حوزه امنیت پرواز و اجرای برنامه‌های معنویت‌افزایی اهم برنامه‌هایی است که سپاه حفاظت هواپیمایی برای کارکنان در طول سال برگزار می‌کند.

کد خبر 3859892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha