۶ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

اتحادیه‌های صنفی استان بوشهر نظارت کاملی بر اصناف داشته باشند

اتحادیه‌های صنفی استان بوشهر نظارت کاملی بر اصناف داشته باشند

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:اتحادیه‌های صنفی استان بوشهر نظارت کاملی بر اصناف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی محمدی ظهر دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه صنعتی است و شاهد استقرار صنایع بزرگی در این شهرستان هستیم.

وی از تلاش برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران خبر داد و اضافه کرد: باید از ظرفیت موجود نظیر شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی برای رونق صنایع و تولیدکنندگان شهرستان کنگان به خوبی استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توسعه صنایع پایین دستی به عنوان یک اولویت مهم نام برد و خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان سومین شهرستان استان بوشهر از نظر تعداد مجوزهای صنعتی است.

وی بیان کرد: طی ۹ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۷۸ فقره مجوز صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۱۹ هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از پنج نفر در بخش های مختلف صنعتی صادر شده است.

حسینی محمدی همچنین با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات اصناف شهرستان کنگان، ادامه داد: این شهرستان دارای بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی است که دارای تشکیلات صنفی مستقل و فعال است.

وی با تاکید بر لزوم نظارت کامل و جامع اتحادیه‌های مختلف صنفی بر واحدهای تحت پوشش خود، تصریح کرد: ساماندهی اصناف فاقد پروانه و همچنین تجهیز واحدهای صنفی نظیر صندوق مکانیزه فروش و غیره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

کد خبر 3860578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha