۷ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) خبر داد:

اجرای رزمایش مدافعان آسمان ولایت در گستره ۴۹۶ هزار کیلومتر مربع

اجرای رزمایش مدافعان آسمان ولایت در گستره ۴۹۶ هزار کیلومتر مربع

جزیره خارگ - فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ در محدوده ماهشهر تا چابهار در گستره ۴۹۶ هزار کیلومتر مربع در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی پیش از ظهر سه‌شنبه برای بازدید از روند رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت ۷ وارد جزیره خارگ شد که مورد استقبال اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی منطقه قرار گرفت. 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به ویژگی‌های این رزمایش اظهار داشت: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ در محدوده ماهشهر تا چابهار و به عمق کشور از چابهار تا کرمان، از کرمان به شیراز و از شیراز به اهواز و دزفول و ماهشهر برگزار می‌شود.

اسماعیلی اضافه کرد: این رزمایش در وسعتی معادل ۴۹۶ هزار کیلومتر مربع در حال برگزاری است و در این رزمایش سیستم‌ها و سامانه‌های مختلفی به صورت تلفیقی تست خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ در حساس‌ترین نقطه کشور از بعد حجم پروازهای عبوری برگزار می‌شود و بخشی از این رزمایش را جوانانی اداره می‌کنند که تاکنون در هیچ رزمایشی شرکت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوای جزیره خارگ از صبح امروز مه آلود شده و دید به کمتر از ١٠٠ متر کاهش یافته است، همچنین ترددهای دریایی و هوایی از صبح امروز به جزیره خارگ با تاخیر مواجه شده است.

کد خبر 3861598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha