۷ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴

مدیر شبکه دو به پشت صحنه «کام شیرین» رفت

مدیر شبکه دو به پشت صحنه «کام شیرین» رفت

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو به پشت صحنه برنامه «کام شیرین» رفت و راهنمایی هایی را برای ارتقای سطح کیفی برنامه ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو با حضور در استودیوی ضبط مجموعه «کام شیرین ۲» با عوامل این مجموعه دیدار کرد.

جعفری جلوه در این دیدار تغییرات حاصل شده در فصل دوم این مجموعه را مثبت ارزیابی کرده و گفت: موضوعات برنامه در سه محور تحکیم خانواده، فرزندآوری و فرزندپروری موشکافانه و دقیق انتخاب شده اند.

وی استفاده از زبان غیر نقادانه و نوع اجرای سیال هومن کامور مجری- کارشناس برنامه را از نکات قابل توجه این برنامه دانست و دیدن نیمه پر لیوان و ابعاد مثبت زندگی در کنار بیانِ عاری از نصیحت و اندرز برنامه را از نکات ویژه «کام شیرین» ذکر کرد.

همچنین مدیر شبکه دو سیما در گفتگو با تهیه کنندگان و عوامل این برنامه ضمن بیان نقطه نظرات و ارشاداتی پیرامون بالا بردن سطح کیفی برنامه، «کام شیرین» را دارای ماهیتی دینی در پوشش رهنمودهایی اجتماعی عنوان کرد.

برنامه «کام شیرین» کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا که از شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۱ از شبکه دو سیما پخش می شود و بازپخش آن همان روز ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود.

در این بازدید مدیران و مشاوران شبکه جعفری جلوه را همراهی کردند.

کد خبر 3861677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha