۵ مهر ۱۳۸۵، ۱۱:۴۷

معاون شهردار تهران تاكيد كرد:

ديدار هفتگي مسئولان نواحي با شوراياران / پاسخگويي به دغدغه هاي شهروندان در سطح محلات

معاون امور مناطق شهرداري تهران گفت: انگيزه مشاركت شهروندان و همكاري آنان با شهرداري تنها با عملكرد مطلوب و رسيدگي به خواسته هاي مردم ميسر مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر ، مهندس فرهاد يعقوبي امروز در حاشيه بازديد از منطقه 7 شهرداري تهران ، در جمع معاونان شهرداري تهران گفت: اگر مردم ببينند كه شهرداري به خواسته هاي آنان رسيدگي مي كند وتوجه به مطالبات آن ها در اولويت فعاليت هاي شهرداري است انگيزه مشاركت و همكاري آنان نيز با شهرداري بيشتر خواهد شد.

وي افزود: مردم سرمايه شهرداري هستند واطلاعات و خواسته هاي مورد نياز شهرداري را بدون هيچ توقعي در اختيارمان مي گذارند و ما بايد به درستي از آنها استفاده كنيم.

يعقوبي با اشاره به نقش شوراياري ها در ايجاد اعتماد ميان مردم و شهرداري گفت : شوراياري ها به عنوان معتمدان مردم در محلات مي توانند با تشكيل بانك جامع اطلاعات محله همه نيازها و خواسته هاي مردم را از جزئي ترين سطح منطقه به شهرداري منتقل كنند.

وي افزود: مسئولان نواحي بايد با اعضاي شوراياري محلات هر هفته ديدار داشته باشند و با تعامل به آنها مطالبات مردم را شناسايي و با سرعت به آنها رسيدگي كنند.

يعقوبي با اشاره به رويكرد مثبت سامانه 137 در ميان شهروندان اظهار كرد: اين سامانه در ابتداي كار خود فقط روزانه 200 پيام در سطح كل شهرداري تهران داشت كه امروز به بيش از 8000 پيام افزايش يافته است و اين چيزي جز اعتماد مردم به شهرداري در رسيدگي به خواسته هايشان نيست.

وي با تاكيد بر محله گرايي و رسيدگي به نيازهاي مردم از جزئي ترين سطح منطقه ، افزود: شهرداران مناطق بايد مهم ترين دغدغه خود را در رسيدگي به خواسته هاي شهروندان در سطح محلات و نواحي متمركز كنند و وظايف در سطح كلان را به دست مديران ارشد شهر بسپارند.

معاون شهردار تهران تاكيد كرد: پروژه هاي بزرگراه صياد شيرازي و مسير قبلي بزرگراه امام علي(ع) كه 70درصد آن آزاد شده است هرچه سريعتر رسيدگي شود تا شاهد رضايت شهروندان اين منطقه در اين موارد باشيم.

کد خبر 386325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha