۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۵

سخنگوی نیروی انتظامی:

تعداد جان‌باختگان تصادف های رانندگی در کشور ۳ درصد کاهش یافت

تعداد جان‌باختگان تصادف های رانندگی در کشور ۳ درصد کاهش یافت

بوشهر - سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی ۹ ماه امسال تعداد جان باختگان تصادف های رانندگی در کشور ۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید منتظر المهدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در سطح کشور شاهد امنیتی خوبی هستیم که امیدواریم شاهد توسعه این امنیت به صورت مستمر باشیم.

وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای پلیس شاهد امنیت گسترده‌ای در سطح کشور هستیم، ادامه داد: در حالی که تعداد نیروهای پلیس از نرم جهانی کمتر است ولی نیروی انتظامی با تلاش مضاعف این کمبود را جبران کرده است.

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت سامانه پیامکی ۱۱۰ خاطرنشان کرد: مردم مشاهدات عینی خود را به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در سریع‌ترین زمان انجام شود.

وی به افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر قاچاق در سطح کشور طی ۹ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷۸ تن مواد مخدر کشف شده است.

منتظر المهدی با اشاره به تولید سالانه هفت هزار و ۲۰۰ تن مواد مخدر در کشور افغانستان، اضافه کرد: قاچاقچیان تلاش دارند که بخش عمده این مواد وارد ایران شود که با تلاش نیروی انتظامی سالانه ۷۰۰ تن مواد مخدر در سطح کشور کشف می‌شود.

 وی از تلاش ویژه برای کاهش چشمگیر تلفات رانندگی در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: طی ۹ ماهه امسال جان‌باختگان تصادفات رانندگی در کشور ۳ درصد کاهش یافت.

کد خبر 3865631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
      0 0
      از تلاش خستگی ناپذیر فرماندهی محترم ناجا وکارکنان تحت الامر ایشان در سراسر کشور که حافظان نظم و امنیت می باشند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. موفقیت روز افزون همگان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.اجرکم عندالله