۶ مهر ۱۳۸۵، ۱۲:۵۶

در دو روز پاياني هفته صورت مي گيرد :

ممنوعيت تردد موتورسيكلت ها از 6 محور پر تردد كشور

سرپرست پليس راه ناجا اعلام كرد : با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات آخر هفته به منظور افزايش ايمني و ايجاد كشش و تسهيل در عبور و مرور ممنوعيت تردد موتورسيكلت ها از 6 محور پرتردد كشور اعمال خواهد شد.

سرهنگ سيد هادي هاشمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر افزود : تردد موتورسيكلت در ايام تعطيلات پنج شنبه و جمعه اين هفته از محور كندوان (كرج به چالوس) هراز، فيروزكوه، قزوين به رشت، ساوه به همدان، و تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.

وي در رابطه با تردد كاميون ها در محورهاي پرتردد كشور در ايام مذكور گفت : تردد كاميون ها كماكان از محور كرج - چالوس و بالعكس ممنوع است. همچنين از ساعت 13 الي 14 روز جمعه هفتم شهريور تردد كليه وسايل نقليه از محور كندوان، كرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت 15:30 تا ساعت 24 همين روز تردد كليه وسايل نقليه از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

هاشمي در رابطه با محدوديت تردد كاميون ها در محور هراز اظهار كرد : از ساعت 13 روز پنجشنبه ششم شهريور تا ساعت 24 روز جمعه هفتم شهريور تردد كليه كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور هراز ممنوع است.

وي ادامه داد : علاوه بر اين، تردد كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 الي 24 روز هفتم شهريور از ساوه به همدان و بالعكس و نيز از تهران به طرف قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

سرپرست پليس راه ناجا پيرامون اعمال محدوديت تردد كاميون ها در محور قزوين - رشت گفت: تردد كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 24 روز جمعه هفتم شهريور از محور قزوين- رشت و بالعكس ممنوع است.

وي در پايان به كليه رانندگاني كه در طول اين مسيرها در حركت هستند، توصيه كرد بنحوي برنامه ريزي و تردد كنند كه قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور كنند زيرا در غير اين صورت از حركت آنان جلوگيري بعمل خواهد آمد.

کد خبر 386805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha