۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۴۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

مدیون مردم هستیم/ایرانی ها شایسته رفاه هستند

مدیون مردم هستیم/ایرانی ها شایسته رفاه هستند

ملایر - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مردم ما را به این مقام و مسئولیت رساندند، خدمت‌رسانی به مردم را موضوعی مهم قلمداد کرد و گفت: مدیون مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ملایر با بیان اینکه این مردم بودند که ما را به این مقام و مسئولیت رساندند، خدمت‌رسانی به مردم را موضوعی مهم قلمداد کرد و گفت: ما مدیون مردم هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه این مردم هستند که باعث ماندگاری نظام و پیشرفت آن شده‌اند، گفت: مردم ایران شایسته بهترین‌ها و رفاه هستند.

وی با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ملایر و لزوم توجه بیشتر به این شهر در حوزه سلامت گفت: در حوزه سلامت زحمات زیادی توسط رئیس علوم پزشکی همدان انجام شده که از این بابت قدردان زحمات وی هستم.

وی عنوان کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده از بخش‌های مختلف درمانی شهرستان ملایر باید اقدامات جدیدی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان ملایر در حال انجام است، گفت: با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس در آینده ای نزدیک شاهد احداث مرکز آنژیوگرافی در این شهرستان خواهیم بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در راستای توسعه آموزش عالی ایجاد رشته‌های جدید لازم است، گفت: در این زمینه نیز شاهد ایجاد دانشکده پیراپزشکی در شهرستان ملایر خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از کمک خیرین ملایری گفت: به طور حتم با پیشرفت کار در حوزه‌های مختلف درمانی و با کمک خیرین فعالیت‌ها نیز با سرعت بیشتری پیش می رود.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت برنامه‌های کلی در کشور پیش‌بینی شده است، افزود: برنامه‌های طرح تحول سلامت برای امسال از سال قبل پیش‌بینی شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عمده کارها در حوزه بهداشت، پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر است، افزود: توسعه شبکه بهداشتی هدف اصلی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه باید پرونده الکترونیک سلامت را برای همه مردم به اتمام برسانیم، اظهار داشت: ایجاد ۲۱ هزار تخت بیمارستانی تعهد شده که ۱۰ تا ۱۵ برابر گذشته بوده است.

کد خبر 3869061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha