۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷

طی مراسمی صورت گرفت؛

نامگذاری خیابانی در تهران به نام شهید مهدی نوروزی

نامگذاری خیابانی در تهران به نام شهید مهدی نوروزی

کرمانشاه- همزمان با دومین سالروز شهادت شیرسامرا خیابانی در تهران به نام شهید مهدی نوروزی نامگذاری شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دومین سالگرد شهادت مدافع حرمین شریف عسکریین، طی مراسمی با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و مادر شهید، خیابانی در شهر زیبا واقع در غرب تهران به نام شهید مهدی نوروزی نامگذاری شد.

 سردار طلایی، فرمانده اسبق ناجا تهران بزرگ در این مراسم اظهار داشت: شهید نوروزی در ادوار مختلف حضوری پررنگ و موثر برای مقابله و مبارزه با تکفیری‌ها، قاچاقچیان، برهم زنندگان امنیت و برخورد با قانون شکنان فتنه ۸۸  داشت.

وی شهید مهدی نوروزی را دلاوری بزرگ و با بصیرت دانست و افزود: پایبندی به ولایت فقیه از این شهید والامقام انسانی مجاهد، انقلابی، بابصیرت و شجاع ساخته بود.

سردار طلایی نامگذاری یک خیابان در تهران به نام شهید مهدی نوروزی را کمترین کار در شان این شهید والامقام دانست و گفت: امیدواریم رهروان خوبی برای همه مدافعان حرم باشیم.

 همچنین در این مراسم مادر شهید نوروزی اظهار داشت: شهید مهدی نوروزی جوانی ولایتمدار و در خدمت اسلام و انقلاب و مطیع امر ولایت فقیه بود و خط ولایت را مقدم بر همه امور می‌دانست.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌ها و خصال پسندیده آن شهید گرانقدر گفت: شهید نوروزی نسبت به پدر و مادر خود بسیار علاقه‌مند و با محبت بود.

وی تربیت نیکوی فرزندان با اسوه‌گیری از اهل بیت(ع) را مورد تاکید قرار داد و گفت: مادران و زنان جامعه در مسیر تربیت فرزندان خود بر مبنای ولایتمداری بکوشند تا عاقبت بخیر شوند.

در این مراسم از مادر بزرگوار مدافع حرم شهید مهدی نوروزی تجلیل و قدر دانی شد همچنین مراسم رونمایی از تابلوهای خیابان مزین به نام شهید مهدی نوروزی در منطقه شهر زیبا در غرب تهران صورت گرفت.

کد خبر 3873085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha