۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۲

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری:

اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آبادانی کشور بی‌بدیل بود

اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آبادانی کشور بی‌بدیل بود

اردبیل – نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول حیات خود برای عمران و آبادانی کشور را بی‌بدیل توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید فخرالدین موسوی ننه کران ظهر پنج‌شنبه در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اردبیل تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با از دست دادن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از متفکران انقلابی و سخت‌کوش خود را از دست داده است.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چه در زمانی که در ریاست مجلس شورای اسلامی بود و چه در زمانی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت همواره با روحیه انقلابی به عمران و آبادی کشور اقدام کرد و تأثیر فعالیت‌های وی بر هیچ فردی پوشیده نیست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: آنچه ارزش و جایگاه اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را دو چندان می‌کند همراهی وی با امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود تا جایی که در صحنه‌های سخت و حساس پیروزی انقلاب و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایشان یار و یاور امام راحل بود.

به گفته موسوی ننه کران همگان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به عنوان یک روحانی سیاسی، مدبر و شجاع می‌شناسند و ایشان بعد از پیروزی انقلاب نیز در مقاطع مختلف تاریخ کشور با تبعیت از ولایت و رهبری برای عمران و آبادانی کشور و توسعه آن گام برداشت.

وی افزود: همچنان که عنوان شده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ستون‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی بود و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی  ذخیره انقلاب محسوب می‌شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مانند امیرکبیر دوم برای ملت ایران بود و برای تعالی کشور در عرصه‌های مختلف تا آخرین لحظات از حیات خود تلاش کرد.

کد خبر 3875039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha