۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸

شهردار بوشهر:

روند اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر مطلوب است/ تغییر چهره شهر

روند اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر مطلوب است/ تغییر چهره شهر

بوشهر - شهردار بوشهر گفت: روند اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهری بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه شهری بوشهر گام‌های خوبی برداشته شده است و طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی را در دست اجرا داریم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا پیش از آغاز سال جدید چهره شهر بوشهر را عوض کنیم و شهر با چهره‌ای متحول شده برای شهروندان و مسافران نوروزی آماده شود و همگان از حضور در شهر بوشهر لذت ببرند.

شهردار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ورودی شهر بوشهر و اجرای پروژه میدان غدیر خاطرنشان کرد: این پروژه روند مناسبی دارد و تا پایان بهمن‌ماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی همچنین از تسریع در اجرای پروژه روگذر تقاطع غیر همسطح آزادی خبر داد و بیان کرد: در تعامل با معارضان و تملک زمین محدوده روگذر تلاش کردیم تا شاهد تسریع در اجرای این طرح باشیم.

میگلی‌نژاد از تکمیل تمام پروژه‌های عمرانی بوشهر تا پایان سال خبر داد و افزود: میدان آزادی از پروژه‌های مهم شهر بوشهر است که پایه آن در عمق ۳۵ متری بتن ریزی شده است و هم اکنون آسفالت معبر سواره و زیرساخت دال پل نیز در حال انجام است.

وی از تخریب دروازه ورودی بوشهر در جریان ساخت روگذر تقاطع آزادی خبر داد و افزود: یک دروازه مناسب و زیبا در ورودی بوشهر بین پلیس‌راه و دانشکده امام خامنه‌ای ساخته می‌شود.

کد خبر 3876409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha