۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱

شهردار ورامین:

تمثال شهدای ورامین در معابر شهری رونمایی می شود

تمثال شهدای ورامین در معابر شهری رونمایی می شود

ورامین-شهردار ورامین گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، از تمثال شهدای شهرستان ورامین که در معابر و بلوارهای شهری نصب شده، رونمایی می شود.

علی حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که فضاسازی تبلیغی و محیطی در ایام الله دهه مبارک فجر بسیار مهم و ضروری است، اظهار داشت: تبلیغات محیطی و آماده سازی شهر می تواند در برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی موثر باشد.

شهردار ورامین افزود: در هفته استقبال از دهه مبارک فجر، بنرهای مختلفی با موضوع انقلاب اسلامی و جشن پیروزی در خیابان ها، میادین و بلوارهای شهری بویژه نقاط حاشیه نشین و اطراف شهر نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا در این ایام به نقاط حاشیه ای و مناطق محروم خدمت رسانی مطلوب تری شود تا مردم طعم شیرین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از گذشته احساس کنند.

حیدریان با اشاره به این نکته که روند نصب تمثال شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان ورامین با جدیت دنبال می شود، بیان داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر، از تمثال شهدای شهرستان ورامین که در معابر و بلوارهای شهری نصب شده، رونمایی می شود.

شهردار ورامین گفت: همچنین به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، مجوز لازم برای نصب بنر و تبلیغات توسط ادارات، نهادها و ارگان های مختلف مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی صادر شده است.

وی تأکید کرد: در روزهای منتهی به ایام الله دهه مبارک فجر، نظافت معابر و خیابان های شهری با جدیت بیشتری از سوی مأموران شهرداری دنبال خواهد شد.

کد خبر 3877520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha