۲۹ دی ۱۳۹۵، ۷:۴۴

مدیرکل استاندارد استان کردستان؛

تنها مسیر پیوند دانشگاه و بازار کار آموزش های فنی و حرفه ای است

تنها مسیر پیوند دانشگاه و بازار کار آموزش های فنی و حرفه ای است

سنندج - مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: تنها مسیر پیوند دانشگاه و بازار کار همین آموزش های فنی و حرفه ای است و آموزش های مهارتی نقش مهم در ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل استاندارد استان کردستان شامگاه روز گذشته در بازدید از امکانات و تجهیزات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج گفت: تنها مسیر پیوند دانشگاه و بازار کار همین آموزش های فنی و حرفه ای است و به جرات می توان گفت آموزش های مهارتی نقش مهم و اساسی را در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در سطح استان دارد.

منصور لهونیان اظهار داشت: استفاده از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای به عنوان مجریان آموزشی این اداره کل در دستور کار قرار می گیرد و اداره استاندارد نیز آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با استاندارد ویژه کار آموزان و پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان خبر داد.

وی پیشنهاد بازنگری استاندارد های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منطبق با استانداردهای سازمان ملی استاندارد ایران را داد و گفت: با استقرار این سیستم استاندارد می توان علاوه بر اعتبار بخش بین المللی که استاندارد های آموزشی این سازمان دارد در داخل کشور نیز این استاندارد های آموزشی را یکپارچه سازی کرد.

در پایان سید جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان نیز با استقبال از پیشنهادات اداره کل استاندارد استان کردستان و ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش سطح تعاملات میان دو دستگاه آموزشی باشیم.

کد خبر 3880016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha