۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۷:۳۰

معصومی‌راد به مهر خبر داد؛

مشکل نقدینگی پایگاه‌های میراث جهانی حل شد/ تخصیص اعتبار ۱۳۴ درصدی

مشکل نقدینگی پایگاه‌های میراث جهانی حل شد/ تخصیص اعتبار ۱۳۴ درصدی

رئیس امور فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: پایگاه‌های میراث جهانی ۱۳۴ درصد تخصیص اعتبار داشته‌اند که بخشی از آن نقدی و بخشی در قالب اسناد خزانه‌ای پرداخت شده است.

رضا معصومی‌راد رئیس امور فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه بازدید از خبرگزاری مهر درباره بودجه پایگاه‌های میراث جهانی به خبرنگار مهر گفت: ما بودجه جاری و هزینه ای و بودجه عمرانی داریم که موضوع پایگاه‌های میراث جهانی جزو طرح‌های عمرانی مستمر ما محسوب می‌شود.  

وی گفت:  بخش عمرانی ماهانه پرداخت نمی‌شود و تخصیص آن‌ها دوره‌ای است و اولویت‌های بخش عمرانی نیز بر حسب منابعی که دولت داده، تخصیص داده می‌شود بودجه عمرانی در بخش پایگاه‌های میراث جهانی را پیگیری کرده و اعلام کردیم که برای ما دارای اهمیت است و باید مثل بودجه جاری به ضرورت آن پرداخته شده و پول‌هایشان را بپردازیم. بنابراین با پیگیری‌های انجام شده این تخصیص‌ها انجام شد. طبق آماری که من دارم پایگاه‌های جهانی ۱۳۴ درصد تخصیص دریافت کرده‌اند که بخشی از آن را نقدی و بخشی نیز شامل بند «ز» شده و اسناد خزانه‌ای گرفته‌اند.

معصومی‌راد بیان کرد: قسمتی که نقدی داده‌ایم برطرف‌کننده مشکلات جاری و حقوق‌هایشان است و اسناد خزانه‌ای نیز در بخش مطالعات و مرمت‌ها و... کاربرد دارد. اکنون مشکل نقدینگی پایگاه‌های جهانی را حل کرده‌ایم چون در اولویت ما بوده اند.

کد خبر 3885945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha