۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹

در آستانه دهه فجر انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در همدان

افتتاح نمایشگاه انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در همدان

همدان- نمایشگاهی از انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مدیریت منطقه غرب کشور به مرکزیت همدان در آستانه دهه فجر و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار جامعه برگزار شده است.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمایشگاهی از انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مدیریت منطقه غرب کشور به مرکزیت همدان در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار جامعه، برگزار شده است.

علیرضا تکلو گفت: در این نمایشگاه افزون بر ۱۰۰ عنوان کتاب با موضوعات مختلف مرتبط با حوزه اسناد ملی و کتابداری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و برخورداری از تخفیف نمایشگاهی تا ۳۰ درصد برنامه ریزی شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز ششم بهمن تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ در محل ساختمان مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در همدان دایر خواهد بود.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور از دیگر برنامه های این مرکز در ایام الله دهه فجر را برگزاری ۳ نمایشگاه همزمان از اسناد و عکس های مربوط به روزهای انقلاب در همدان با همکاری شهرداری همدان، برگزاری نمایشگاه دیجیتال روزهای انقلاب به روایت اسناد بر روی وب سایت مرکز و همکاری با صدا و سیمای مرکز همدان برای تولید برنامه های انقلابی و همکاری با سایر ادارات برای برگزاری نمایشگاه های مرتبط و ارائه اسناد و عکس های مربوط به تاریخ انقلاب در همدان عنوان کرد.

کد خبر 3887228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha