۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵

ایجاد دو دستگی بین پارلمان و دولت انگلیس

کوربین: اجازه نمی دهیم انگلیس در برابر ترامپ ارزان فروخته شود

کوربین: اجازه نمی دهیم انگلیس در برابر ترامپ ارزان فروخته شود

رهبر حزب کارگران انگلیس با انتقاد تند از رفتار و سخنان ترزا می، نخست وزیر این کشور در برابر دونالد ترامپ، رفتار وی را مانند سپردن چک سفید امضا به ترامپ توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، «جرمی کوربین»، رهبر حزب کارگر انگلیس با انتقاد از استقبال بیش از حد «ترزا می»، نخست وزیر این کشور از دیدار با «ترامپ» که قرار است به زودی در کاخ سفید انجام شود، گفت که اجازه نمی دهد کشورش ارزان فروخته شود.

وی همچنین با ابراز نگرانی نسبت به رفتارهای «می» در برابر «ترامپ» گفت که رفتار نخست وزیر انگلیس همچون دادن چک سفید امضا به رئیس جمهور آمریکا است.

«کوربین» در خصوص مساله برگزیت نیز بار دیگر نخست وزیر انگلیس متهم کرد که در حال تبدیل کردن اقتصاد این کشور به اقتصاد مبتنی بر مذاکره ای است که در آن چک سفید امضا به ترامپ داده می شود. وی همچنین این رفتار می را خطری برای اتحادیه اروپا دانست.

گفتنی است «ترزا می»، نخست وزیر انگلیس در خصوص دیدار پیش روی وی و «ترامپ» که قرار است در کاخ سفید برگزار شود گفته بود: من از اینکه می توانم با پرزیدنت «ترامپ» در همین ابتدای تشکیل دولت وی ملاقات کنم بسیار خرسندم .

وی همچنین افزود: من از سخن گفتن با رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا وحشت ندارم. من قادر به انجام این کار هستم. چراکه این رابطه، رابطه ویژه ای است. سخنانی که به شدت مورد انتقاد کوربین قرار گرفته است.  

کد خبر 3887780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جواد DE ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
      0 0
      مشکل فروش نیست دعوا سر قیمت است