۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

برق ۲۵۰ روستای استان کرمانشاه در اثر بارش برف قطع است

برق ۲۵۰ روستای استان کرمانشاه در اثر بارش برف قطع است

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از قطع بودن برق ۲۵۰ روستای استان در اثر بارش برف طی دو روز اخیر خبر داد و رفع مشکل را مستلزم بازگشایی مسیر دسترسی دانست.

علیمراد مرادی مجد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت برق مناطق مختلف استان در پی بارش های اخیر و مشکلات احتمالی در این زمینه گفت: همانگونه که مستحضرید از روز گذشته تاکنون در پی بارش برف و کولاک، حدود ۵۰ درصد برق استان روز گذشته قطع شد.

وی افزود: همکاران ما تا آخرین ساعات شب گذشته که امکان فعالیت وجود داشت اقداماتی برای رفع این مشکلات انجام دادند و قسمت های عمده ای از شبکه را برگرداندند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، تنها قسمت هایی از شبکه –که عمدتا راه روستایی بود- و دسترسی به آنها وجود نداشت و هم اکنون نیز دسترسی به آنها ممکن نیست باقی مانده است.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکل نقاط مذکور در انتظار همکاری دستگاه هایی چون راه و شهرسازی هستیم که مسیر باز شود تا همکاران ما بتوانند مشکل مناطق فوق را نیز رفع کنند.

مرادی مجد گفت: هم اکنون حدود ۲۵۰ روستای استان برق ندارند که عمده آن مربوط به شهرستان های دالاهو، روانسر، ماهیدشت و بیلوار است.

وی در خصوص اینکه در صورت بازگشایی راه ها چه مدت زمانی طول می کشد تا شبکه برق مناطق فوق متصل شود؟ گفت: در صورت بازگشایی مسیرها، حداکثر سعی مان را خواهیم کرد که ۲۴ ساعته مشکل مناطق مذکور رفع شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تاکید کرد: این اقدام مستلزم شرایط مناسب از نظر مسیرهای مذکور و همچنین بارش ها است، که اگر بارش ادامه داشته باشد قطعا این روند طولانی تر شده و موانعی برای انجام کار پیش خواهد آمد.

وی خواستار کمک و مساعدت دستگاه های خدمات رسان چون راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن و... - که مجهز به دستگاه های سنگین برف روبی هستند- برای بازگشایی مسیرهای فوق شد تا در اسرع وقت مشکل برق مناطق ذکر شده نیز رفع شود.

کد خبر 3889271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha