۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۱

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حقوق های نجومی برای کمک به محرومان هزینه شود

حقوق های نجومی برای کمک به محرومان هزینه شود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر حقوق های نجومی و پول هایی که با پارو جمع می شود را برای کمک به محرومان به سازمان های ذیربط می دادند، نیازی به صندوق های قرض الحسنه نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: کارکنان این نهاد وظایف خطیری را به عهده دارند.

وی خدمت به مردم را فرصتی برای کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: باید از این فرصت حداکثر بهره مندی را ببرید.

آیت الله عبادی با اشاره به مشکلات نیازمندان و محرومان، اظهار کرد: اگر نیازمندی منتظر بماند و ما بی تفاوت باشیم، برای ما خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید نسبت به رسالتی که پذیرفته ایم، احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی با اشاره به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اظهار کرد: کارمزد تسهیلات این صندوق به ازای نیروی انسانی، محل اجاره، کاغذ و دیگر خدمات اخذ می شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کارمزد به معنای این است که پاداش کاری را اخذ می کنیم، گفت: بنابراین انجام کارها و خدمات به گونه ای باشد که ارزش گرفتن مزد را نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین در انجام معادلات و محاسبات نباید شبهه ای وجود داشته باشد چرا که اگر ریالی به عنوان ربا اخذ شود، ربا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ربا به کم و و زیاد بودن آن ربطی ندارد، بلکه به شیوه انجام کار مربوط می شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: اگر حقوق های نجومی و پول هایی که با پارو جمع می شود را برای کمک به محرومان به سازمان های ذیربط می دادند، نیازی به صندوق های قرض الحسنه نبود.

کد خبر 3889433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha