۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

بازگشایی راه ها در کرمانشاه ادامه دارد/ انسداد محور صحنه- سنقر

بازگشایی راه ها در کرمانشاه ادامه دارد/ انسداد محور صحنه- سنقر

کرمانشاه- مسئولان حوزه راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بازگشایی محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است، از انسداد محور صحنه- سنقر خبر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بارش های دو روز اخیر تعداد زیادی از محورهای اصلی و فرعی استان دچار انسداد و ترافیک سنگین شد که با توجه به اعلام مسئولین، هم اکنون کار بازگشایی در این محورها در حال انجام است.

سرهنگ فضل‌الله شیری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهردر خصوص آخرین وضعیت راه های استان  گفت: راه‌های اصلی بین شهری کرمانشاه مسدود نیست و در ساعاتی از شب گذشته، جاده پل سیمره به اسلام آبادغرب در روستای مهدیه که سهم اسلام آباد است مسدود شده بود که  هم اکنون آزاد شده است.

وی افزود: هم اکنون به دلیل بارش برف و کولاک محور فرعی صحنه-  سنقر نیز مسدود است که البته ممکن است تا یک الی دو ساعت دیگر بازگشایی شود.

شیری تصریح کرد:  هم اکنون همه راه‌های اصلی استان باز است اما تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در راه‌های روستایی مشکل وجود دارد که برای مثال در منطقه باینگان ممکن است راه روستای به راه روستایی دیگر مسدود شده باشد.

وی افزود: در اکثر نقاط سردسیر به ویژه در گردنه‌ها بارش برف داریم و در برخی نقاط مانند حدفاصل کریم حاصله تا چهارزبر در محور اسلام آباد به کرمانشاه، قلاجه، محور شاهبداق، محور پلنگانه در پاوه و اورامانات، محور مله ماس در محور بیستون – سنقر، علاوه بر بارش برف احتمال کولاک وجود دارد و تردد در این محورها به کندی صورت می‌گیرد.

شیری با بیان اینکه از مردم انتظار داریم نکات لازم را رعایت کنند گفت: متاسفانه رانندگانی در جاده‌ها تردد می‌کنند که تجهیزات ایمنی ندارند و آشنا به شرایط رانندگی در فصل یخبندان نیستند.

راه ۸۸۶ روستای استان کرمانشاه مسدود شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، از مسدود شدن راه ارتباطی ۸۸۶ روستای استان در پی بارش های ۲ روز گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۶۱۳ روستا بازگشایی شده است.

بهمن خسروانی از فعالیت شبانه روزی نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده و دارای مشکل در استان خبر داد.

وی افزود: هم اکنون ۵۸۰ راهدار در حال فعالیت برای بازگشایی مسیرهای فوق هستند و حتی برخی از نیروهای ستادی نیز به این منظور به نیروهای راهداری ملحق شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ادامه فعالیت برای بازگشایی مسیرهای دارای مشکل خبر داد و گفت: خوشبختانه هم اکنون محورهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در این محورها روان است اما تلاش برای بازگشایی برخی محورهای دارای مشکل مانند راه های روستایی ادامه دارد.

وی در پایان خواستار رعایت نکات لازم و همراه داشتن تجهیزات توسط رانندگان  شد و گفت: رانندگان حتی الامکان از سفرهای غیرضروری در این شرایط پرهیز کنند تا دچار مشکل نشوند.

کد خبر 3889714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha