۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۰۶

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

افتتاح ۲۷ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان دردهه فجر

افتتاح ۲۷ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان  دردهه فجر

زنجان-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از افتتاح ۲۷ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان دردهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ایرج دست نشان افزود: همزمان با ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، ۲۷ پروژه این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۳۹۳ میلیارد   ریال  در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: ۲۲ پروژه در بخش نگهداری راه‌هاوابنیه فنی  شامل بهسازی روکش آسفالت ،ساماندهی وتعریض محور وهمچنین احداث پل ،۴ پروژه در ارتباط با ایمنی و همچنین یک پروژه درخصوص بهره برداری از پاسگاه پلیس راه ابهر- تاکستان  دراین ایام بهره برداری وکلنگ زنی می شود .

دست نشان تصریح کرد : احداث پل بولاماجی در زنجان ،وبهسازی روکش آسفالت بیش از ۲۵۹کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان زنجان  با اعتباری بالغ بر ۳۳۳ میلیارد   ریال نیز جز پروژه هایی است که درایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب توسط این اداره کل به بهره بردای می رسد .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان اظهارداشت : تهیه و نصب بلوک مفصلی در آزاده راه زنجان تبریز به طول پنج کیلومتر ، احداث نرده پل و قرنیز در آزاده زنجان- قزوین به طول ۵۰۰ متر و همچنین احداث نرده پل و قرنیز در آزادراه زنجان- تبریز به طول ۴۰۰ متر ، تهیه و نصب روشنایی در آزاده راه زنجان- تبریز در کیلومتر ۶۳ به طول دو کیلومتر را ازدیگر پروژه های آماده افتتاح وبهره برداری برشمرد.                   

کد خبر 3893154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha